diumenge, 9 d’octubre del 2011

sortir corrents per fumar

Aquesta setmana he estat molt liada, fent El NAS, com cada mes. I aquest cap de setmana me l'he passat descansant un altre cop. Sembla que vull saborejar els últims dies que em queden abans d'iniciar la temporada de Nadal que, esperem (confiem i desitgem), no em donarà temps de descans (tan de bo no tingui ni un moment de descans!).

I ara em ve a la memòria l'any passat, quan havia de sortir al carrer, pelada de fred, a fumar de tant en tant. Recordo que, fins i tot, m'havia arribat a discotir amb el xavier perquè s'enfadava quan jo sortia corrents a l'hora de plegar per poder fumar. No ho entenia: venia de 5 minuts més? No, no venia, per ell. Per un fumador, et ve de 5 minuts i de menys.

Sortia al carrer a fumar i em passava que l'encenia i no havia passat ni un parell de calades que l'havia de llençar perquè venia algú. Vaja desperdici de cigarrets!

Però s'ha acabat. Ja no haig de sortir corrents per fumar. I aquesta setmana arribaré al meu segon mes.

Tot i que, quan acabo de dinar, reconec que encara m'haig d'aixecar ràpid i eliminar la sobretaula perquè em poso dels nervis. Farà dos mesos i encara haig de lluitar contra les ganes de fumar!!! No sempre, no a tot hora, no a cada minut...

Així que aquest cop, he guanyat al tabac.

Bona setmana!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada