diumenge, 15 de gener del 2012

vendre o fumar

Ja fa cinc mesos que físicament no fumo. I estic satisfeta malgrat estic inquieta i neguitosa a tot hora. Però vaig fent. I no fumo.

Ahir em va passar una cosa que em va fer dir-li al xavier: veus? Per això no fumo.
Un home que ja coneixem de fa temps, ens estava venent una cosa. Tan se val el què. Però era d’aquelles vendes llargues, que cal explicar, veure un, veure un altre, ara torno al primer... Portàvem així potser o gairebé una hora. Ens va passar el temps volant però de sobte, l’home va dir:

- Encara fumeu?

El xavier el va mirar estranyat perquè fa més de trenta anys que no fuma i jo vaig saltar:

- No, ja no fumem. Fa cinc mesos que ho he deixat però t’acompanyem

Sí, sí. L’home ja no podia més i demanava que seguíssim xerrant a fora perquè pogués fumar. Ell és l’amo perquè sinó... I suposo que per la confiança que ens té, ens ho va dir. I vàrem sortir a fora a xerrar perquè pogués fumar.

Quan vam marxar de la botiga li vaig dir al xavier: per això no fumo.

Moral que es dóna una.

I per cert, segueixo pensant com fer exercici. Divendres vaig recorrer el Delta de l'Ebre en bici, vaja, un trosset. Us penjaré fotos.

1 comentari:

  1. Ja has començat amb l'exercici?
    Tinc una idea: Empènyer un Ford Focus fins el mecànic perquè li canviï la bateria!!!

    ResponElimina