dilluns, 17 d’octubre del 2011

baixar de pes fàcilment si fos més divertit

Després de dos mesos sense fumar hauré de dir que m’he engreixat una mica, tampoc tant. No ho sé pel número de quilos, que no em peso des de fa anys. Ho sé perquè els pantalons de l’any passat me’ls puc posar si deixo de respirar.

Ahir trobada familiar. I la meva neboda fumant. I jo que li hagués agafat un sense ni adonar-me. Sobretot després de dinar.

Encara ara, i no sembla que la cosa hagi de millorar, em venen pensaments de: “vaig a fumar”. Fins i tot he arribat a obrir la meva bossa per buscar el paquet. I em quedo astorada: “però què fas?!”

Bé. El cas és que segueixo estant neguitosa, sovint amb ganes de ficar-me alguna cosa a la boca: galetes, xocolata, caramels... Sort que no en tinc gaires d’aquestes coses a mà, perquè aleshores sí que m’hagués posat uns quants molts quilets de més.

En fi. He decidit que haig de fer exercici, ni que sigui una miquetona, per tranquil·litzar la meva consciència... i per fer salut, és clar! Ara que no fumo!

I m’he trobat això:
Baixar de pes fàcilment si fos més divertit

;) Seguiré buscant idees.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada