diumenge, 1 de gener del 2012

propòsit de l'any

En tot el que va d’any que no fumo! Visca!!!!

Ja estic al 2012. Sembla mentida com va tot de ràpid. No només estem al 12 sinó que, a més, gairebé ja m’he menjat el primer dia.

Estic aquí perquè volia compartir amb vosaltres el meu propòsit de l’any.

Això d’haver deixat de fumar després d’haver-me fet el propòsit just després de les campanades de l’any passat, m’ha fet prendre’m seriosament fer-me propòsits anuals.

Un repte.

I he decidit que el 2012, que coincideix amb el meu 50è any en aquest món, faré exercici.

Prohibit riure!

Sóc una dona sedentària, massa grassa perquè no cremo ni una caloria que, des que no fumo, a més, se m’ha agreujat. Doncs bé. No puc ni vull deixar de menjar el que menjo, ja hi haurà temps perquè m’ho prohibeixin tot, ara encara vull gaudir d’un bon àpat amb el xavier. Així que he decidit que haig de fer exercici, bellugar els meus rovellats ossos. Estic segura que ara que no fumo, que no esbufegaré als tres segons, fins i tot hi trobaré cert plaer.

Exercici per trobar-me bé físicament i anímicament.

Una bona manera d’afrontar que al juliol arribo als 50. En millor forma!

Ara pensaré com assolir el meu propòsit. Com quan vaig deixar de fumar, haig de rumiar-ho bé per no fracassar i que quedi tot en un no res.

Us aniré explicant!

Estic contenta! Visca el 2012!!!

1 comentari:

  1. Mira tu, que jo també m'ho estava pensant, això de fer exercici... Serà que rima amb el meu nom, jejeje! Acudit dolentot!

    Bon any i a seguir amb la lluita!

    ResponElimina