dimecres, 2 de novembre del 2011

D’aquí nou mesos... una guitarra!

Ahir pensava que ja fa molt de temps que amb els diners que m’estalvio de comprar-me tabac, ja no em faig cap regal. Pitjor encara, ni tan sols el poso dins una guardiola per estalviar-lo per comprar-me una guitarra com Déu mana. I pitjor encara. No tinc diners per estalviar, sempre vaig molt escurada. Si fumés, no sé d’on trauria els diners però sé que els aconseguiria. Menjar potser no menjaria, però fumar... vaja si fumaria.

Però ho trobo molt injust. Vaig dir-me a mi mateixa que amb el que no gastaria en tabac, m’ho regalaria, com a recompensa. I ara ni fumo ni tinc regal. Això no pot ser. Reivindico el meu dret a tenir un regal cada setmana o, sinó, a disposar d’una guardiola per anar posant cada setmana uns 30 euros fins aconseguir els gairebé 1.000 que em costarà la guitarra... Això són unes 34 setmanes sense fumar... que són 8 mesos i mig... gairebé un embaràs.

Fet. Ho acabo de decidir. Cada setmana estalviaré (és a dir, amagaré) 30 euros i d’aquí a nou mesos... una guitarra nova!!!!!

Visca no fumar!!!!

2 comentaris: