dimecres, 14 de desembre del 2011

Embarassada!!!

Em fan mal els peus d’estar tota l’estona dempeus. També tinc mal d’esquena i, segons com, els ronyons. Vaja, que una ja té una edat i...

Avui m’han fet aquella pregunta que mai, repeteixo, mai ningú li ha de fer a una noia excepte si està del tot segur o segura. I quan dic “segur”, vull dir “SEGUR” perquè, és tan evident, que no hi ha confusió de cap mena, o perquè ella mateixa t’ho diu, o el seu company, la seva mare o perquè li surt en aquell mateix moment el nen de la panxa... Sinó, MAI!!! Feu-me cas.

I a mi avui, patapam:

- Nena, què estàs embarassada?
- Doncs no, senyora, estic gorda.
- No diguis això!
- No s’amoïni pas! Tinc gairebé 50 i m’ha hagut de veure més jove si em creu embarassada!

Ha somrigut. I jo que li havia donat peu a sortir de la pífia airosa, va i em diu:

- Dona, amb cinquanta encara podries quedar-te embarassada! La meva filla ho està. En té un de 25 i ara aquest.
- Quin disgust, doncs...

Perquè, a aquestes alçades, és molta més felicitat haver deixat de fumar que estar esperant un fill, no? I així li ho he dit:

- És que estic deixant de fumar, sap? I m’he engreixat una mica.
- Ah! Això sí que està bé.

Ha marxat i la he odiat. Si hagués tingut tabac, segurament m’hagués agafat un rampell...

Demà em posaré pantalons.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada