divendres, 25 de novembre del 2011

sóc un drac!

Ja m’han tret els punts... perquè, no sé si us ho havia dit, estava cosida. Jo creia que n’eren quatre, però al final, només tres. Res. Pim, pam. Però encara vaig coixa.

Té relació el dolor amb el tabac? És cert, com penso, que fumar alleugereix el dolor? És la meva teoria. Quan et fa mal alguna cosa, agafes un cigarret, l’encens, inspires i apa, oblides el dolor perquè estàs concentrat en el fumar. Segur que és només la meva teoria, però us prometo que aquests dies, sobretot al vespre, quan tinc el peu com una pilota de goma i em fa xup xup, penso que si pogués agafar un cigarret, em faria menys mal.

Algú deia que pensava massa en fumar. Però és cert. Hi penso. Sovint. Cada dia. Però ja fa tres mesos que no fumo, per voluntat pròpia i sense manca de ganes. Ni tan sols creient que, si fumés, em faria menys mal.

Sóc un drac!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada