divendres, 9 de setembre del 2011

amb aire condicionat

quatre dies pel 30
No és que m’hagi cansat d’escriure al blog, què va! El que passa és que he tingut molta feina, dies de tancament, i he treballat fins tan tard que ja no em quedava esma per escriure. Però torno a ser aquí.

Avui és la meva tarda lliure. Aprofito. I m’alegra dir que em falten només quatre dies per la primera fita: 30 dies sense fumar! Estic més que satisfeta!

El resum d’aquesta setmana és que he estat irritable. Potser és per l’estrès de la feina o potser és perquè no puc fumar. O potser és ambdues coses afegint la calor, però el cas és que si li pregunteu al xavier us dirà que estic insuportable. Que mossego. Que estic a la que salto. Però a estones. No sempre. Quin consol... no?

Però no fumo. I ahir em vaig alegrar de no fumar. Vàrem anar a sopar a un restaurant a Mataró per celebrar el meu sant i hi havia taules a fora i a dins. A fora és on haguéssim anat quan fumava, però feia una xafogor... tot i així, abans, haguéssim sopat fora, perquè jo pogués fumar. Però vàrem dir: hi ha aire condicionat a dins? Resposta: sí, és clar! I sense pensar-ho ni un segon, cap a dins. Què fresquet!!! Vàrem sopar molt a gust!!! I cap angoixa: ja no fumo. I em vaig alegrar. Vaig pensar, “aquesta era una de les coses que em fastidiava quan fumava”.

Què bé no fumar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada