dijous, 15 de setembre del 2011

els mosquits tigre no fumen

Ja no estic mai sola a l’oficina, sempre m’acompanyen els mosquits tigre, que disfruten xuclant-me la sang. Deu ser que la tinc passable, no de les més bones perquè, si hi ha algú amb mi, primer el piquen a ell.

Haig de dir que quan fumava, els mosquits em picaven menys o la virulència era menor, no tenia aquests enormes grans vermells que em rasco fins avorrir-me. Quan fumava, si em picaven, era un “ai” i ja està. Un granet, una miqueta de picor un moment, i llestos.

Estic segura que als mosquits tigre no els agrada la nicotina. Hay que joderse. A qui se li acut deixar de fumar l’any que ens envaeixen els mosquits tigre.

Ja ho deia jo que això de fumar havia d’anar bé per alguna cosa. Però ja he fet tard, que si ho arribo a saber, deixo de fumar a l’hivern!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada