diumenge, 4 de setembre del 2011

a punt per a la quarta setmana

Els caps de setmana és quan més sovint tinc mals pensaments. L’oci no m’ajuda, al contrari. Però si alguna cosa ha servit tot això és per mantenir-me activa. Ara no m’aturo.

Avui m’he passat tot el matí a la cuina. Hem agafat gairebé els últims tomàquets de la temporada (encara tindrem una altra, segur). He fet gaspatxo per a tota la setmana, he triat tomàquets i uns seran per les amanides i els altres els he fet salsa i congelat.

Però ahir també m’hi vaig estar una bona estona a la cuina, vaig fer melmelada de meló i pa. I això que a mi no m’agrada la cuina!!!

També m’estic trencant el tarro de com fer un ponxo amb la mitja i no me’n surto. Tinc dos puzzles per fer i estic a punt d’acabar la casa rústica, em falta molt poquet.

He tocat la guitarra i ara m’hi tornaré a posar, que dimarts torno a tenir classe i no vull anar com la setmana passada, sense haver-la tocat en un mes.

He estat navegant estona per internet, llegint i clicant d’un enllaç a un altre. Amb això m’ha passat l’estona volant!

I ja són dos quarts de set de diumenge! I un altre cap de setmana superat. El proper, celebració: quatre setmanes sense fumar!!! A punt per a la primera fita, 30 dies.

Per cert, dormo fatal. Fatal és poc. No dormo GENS bé, em desperto sovint. No sé si és la calor o el monu, però des que no fumo que no dormo. Em pregunto quant tornaré a “estirar la pota” mentre dormo. Perquè TINC SON!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada