dilluns, 15 d’agost del 2011

dues creuetes al calendari

Dos dies sencers sense cigarrets

M’he llevat, m’he dutxat, m’he preparat el cafè amb llet i he anat a fer mitja. Ahir vaig fer un barret i avui he començat un altre. És ideal fer mitja perquè al tenir les dues mans ocupades, és una activitat que no pots fer fumant. I és molt fàcil fer mitja.

Recomanació: que algú t’ensenyi les quatre coses bàsiques i després vas al quiosc i compres una revista com Katya que porta instruccions ben explicades i ja està, a fer mitja. Al you tube també hi ha molts vídeos...

Estic espantada de la quantitat de nicotina que dec tenir acumulada al cos perquè aquest encara no me la demani. De tant en tant, i no obsessivament, penso: “ara em fumaria un”. Però ja està, res greu.

Tan de bo fos així tot el monu que haig de passar!!!! Haig de pensar que els dies passen que ni t’enteres. Quants cops no he pensat “un mes més!”. Doncs això, un mes passa en un no res. I un mes és el pitjor de tot. Un cop hagi passat els primers 30 dies, la resta ja serà anar mantenint.

He decidit tatxar els dies al calendari de la cuina que no he fumat. Al matí, tatxo el dia anterior. Ja porto dos tatxats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada