divendres, 19 d’agost del 2011

potser sí que em va anar bé...

sis dies sencers sense cigarrets
He estat rumiant per què aquest cop no m’està costant tant deixar de fumar... Clar que pot passar que demà mateix em posi histèrica, perquè demà començaré la segona setmana i el que recordo és que la segona setmana era la pitjor.

En fi, com deia, he estat pensant que potser, només potser, el fet d’haver-me fumat aquells set paquets sabent que eren els últims, dosificant-los, analitzant-los... el dia X no va ser tan dur.

Durant aquella setmana cada cop que agafava un cigarret pensava: de debó amb aquest no passaves? Realment et venia tan de gust que no podies no fumar-lo? I la resposta generalment era negativa, és a dir, sí que passava, no, no em venia tan de gust. Ja ho deia aleshores que només el 20% eren dels bons.

L’altra cosa que feia en aquella època (imagineu-vos, ja parlo d’aquelles dues setmanes com a època i no fa ni un mes!). Doncs l’altra cosa que feia era no agafar el paquet de tabac, és a dir, que sortia a passejar, deixava el paquet a l’autocaravana. Que agafava una cadira i anava a fer mitja al solet, el paquet es quedava a dins. Que anàvem en marxa, el paquet ben lluny. D’aquesta manera, a poc a poc, suposo, vaig anar deshabituant-me de la nicotina, sense que fos d’avui per demà, sinó palautinament...

Així que rectifico el que deia fa uns dies, de fet, quan encara fumava. Dosificar el que fumes abans de deixar de fumar definitivament, ajuda a no tenir tan monu. Almenys la primera setmana! O.... almenys a mi.

Demà, dissabte. 1 setmana!

2 comentaris:

  1. Bé, m'acabo de posar al dia de la teva aventura...

    Com que ho he fet així de cop, m'ha fet molta gràcia veure com anaves variant la manera de pensar...

    Ho deixo de cop i volta. Tinc data. Ui, ara tinc pastilles... ooops, ara tinc tabac i no pastilles. Ara ho deixo a poc a poc... genial!!!

    En qualsevol cas, felicitaaaaaaaaaaaaaaaaaats!!!

    I felicitats pel bloc!!! Trobo encertadíssim el nom, estic segur que més d'un caurà aquí després d'una recerca al Google i, tot i que tu l'escrius per tu, també ajudaràs a algú altre.

    Ànims amb la segona setmana!!!

    Vaig a esmorzar... avui light: Brots de soja amb carn picada, ceba, arròs i un ou ferrat. El meu propòsit de la setmana que ve; esport.

    ResponElimina
  2. gràcies fonoll!
    potser no t'ho creus, però m'has donat molta moral.
    Un petó!

    ResponElimina