dimarts, 30 d’agost del 2011

amb mandra, tornen les rutines

tretze dies pel dia 30
Avui he començat les classes de guitarra. En Jesús m’ha vingut a buscar a la botiga perquè em devia, diu, una classe de juliol. Em feia mandra, ho reconec. Des que he començat a treballar, que no he tocat una corda, però m’ha convençut i hi he anat.

Ha estat difícil. Fa poc, arribava puntual a classe, sempre uns cinc o deu minuts abans, per tenir temps per fer un cigarret abans de pujar. I avui he arribat cinc minuts abans i no hi havia cigarret. M’he quedat desconcertada. I ara què faig? M’he preguntat.

He rebuscat a la bossa alguna cosa per entretenir el cap i les mans i he trobat el mòbil. El meu mòbil és un telèfon i punt, no té internet, ni càmara, ni música... res de res. Així que poc he pogut fer amb ell, però he posat una alarma, he canviat la música per quan m’arribi una trucada i he estat temptada a trucar però ho he descartat per manca de temps.

Prova superada. A la força. No tenia tabac i malgrat hagués volgut fumar amb desesperació, no en tenia. Ara, se m’ha passat.

Veig que l’inici de curs se’m presenta dur...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada