divendres, 26 d’agost del 2011

pa xula jo!

T’importa si fumo? Em pregunta una amiga mentre fem una cervesa gelada. M’ho pregunta perquè pensa que, com que estic deixant de fumar, si encén un cigarret m’estarà fastidiant i fent més difícil el que pels fumadors ens sembla impossible. Li he dit que no m’importava gens. I és cert! M’ha mirat incrèdula. Ho entenc perfectament perquè jo hagués fet igual. Però us ho podeu ben creure. No m’importa.

Cada cop tinc més clar que deixar de fumar és una qüestió de convenciment. Només pots deixar-ho si estàs convençut que ho has de fer. Si no vols fumar, no fumes. No és lògic? Ho és.

Imagina per un moment una persona adulta, com tu, com jo, agafant un cigarret, encenent-lo i aspirant el fum al mateix temps que cridem: no vull, no vull!!! Patètic, no? Si no vols, senzillament no fumes. El problema és deixar de fumar quan vols, quan t’agrada, quan creus que no podràs viure sense ell, quan ho vols deixar perquè tothom t’ho diu...

Vaig de xula, ja veus.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada