dilluns, 15 d’agost del 2011

i ara què?

1/8/2011, dotze dies per no fumar més

Ahir vaig fumar i no sé quants. Em queden 5 paquets i el que tinc acabat de començar. Jo em pensava que era una bona idea restringir el consum, però crec que és un suplici perquè segueixo fumant però amb la sensació que no fumo tot el que voldria.

Quan vaig decidir que no prendria les pastilles, se’m va obrir un dil•lema nou. Tenia 7 paquets de tabac! No anava a llençar-los! Així que vaig decidir fumar-los amb el ferm propòsit que, quan els acabés, seria el moment de deixar de fumar. La cosa estava, també, en allargar-los el màxim temps possible. Pensava que si cada dia fumava molt pocs, d’alguna manera aniria iniciant el deshabituament. I, com deia al principi, crec que m’he equivocat. Perquè cada cop m’aterroritza més acabar el tabac i cada cigarret agafa un interès especial. Tots em venen molt de gust. Potser no, però estic idealitzant-los.

Ara estic amb la tesitura de si fumar-los tots normalment per acabar-los d’una vegada i poder començar a deixar de fumar abans d’arribar a casa que, crec, encara em costarà més.

Odio haver de deixar de fumar. Per què no puc, simplement, no fumar?

Ara estic asseguda davant d’un llac envoltat de verd. Fa sol però gens de calor, al contrari, fa una miqueta de fresca. El tabac el tinc ben lluny perquè no sigui agafar-lo i llestos. Però, ves per on, no tinc mai mandra d’anar-lo a buscar.

No sé però, en aquest moment, tinc la sensació que no podré deixar de fumar, estic desanimada. Tinc por a la fase monu en què es passa tan malament. Malgrat tot el que dic i sento, vull deixar de fumar, vull deixar de fumar, vull, vull, vull, VULL!!!

2 comentaris:

  1. JO ara fa 13 setmanes que ho he deixat amb l'ajut del Champix, em va passar com a tu, primer el compro, em llegeixo les intruccions, m'agafa el canguelis i les deixo durant un mes a la tauleta de nit, fins que a una amiga te un ictus i es desencadena al meu cervell un mal rotllo pitjor per l'icus que per les pastilletes, no ho se pot ser has d'esperar el teu moment en que… clik!

    Per cert encara tinc molt monu i el Champix no em va fer cap efecte secundari, només una mica de mareig al matí peró no més que quan em fumava el primer cigarru!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens raó, a cadascú li ha d'arribar el "seu" moment, aquell en què estàs preparada per deixar de fumar.
      Fa 1 any i mig que no fumo i estic molt contenta, però no fa ni deu minuts que pensava: "ara un cigarret..." Però no és necessitat física, és mental.
      13 setmanes són molts dies sense fumar per tirar-ho pel terra. Has passat el pitjor, així que ànims!

      Elimina